Fragtgaranti

Vi har igennem de seneste 6 måneder erfaret, hvor få der i realiteten kan levere fra dag til dag. Det kan vi.
GLS lover dag-til-dag levering, såfremt varen selvfølgelig afsendes og afleveres hos GLS, samme dag som den bestilles. Eftersom vi pakker indtil kl. 18 hver dag, har vi muligheden for at levere dag-til-dag, hvis du bestiller inden kl. 18.

Vores fragtgaranti gælder kun lagervarer. Disse varer kan lokaliseres ved at kigge efter “1 dag / på lager” inde på produktsiden.

Benytter vi os af denne beskrivelse om lagerstatus, betyder det at varen fysisk befinder sig på vores lager i Kolding og vi kan sende til danske adresser dag-til-dag.

Bestiller du derfor en vare med denne lagerstatus, men ikke modtager varen dagen efter, refunderer vi det beløb du har betalt for fragten. Det er den garanti vi stiller.

 

Har du ikke modtaget varen dagen efter

Hvis du har bestilt en lagervare, men ikke modtaget den dagen efter, skal du gøre følgende:

  • Tjekke bestillingstidspunktet. Se hvornår du har modtaget din ordrebekræftelse på din mail.
  • Læse din ordrebekræftelse igennem. Se nederst i ordrebekræftelsen, hvor den samlede leveringstid for ordren er oplyst.
  • Tjekke din track&trace; står ordren som leveret, er du ikke berettiget til at få fragtbeløbet refunderet.
  • Såfremt din track&trace bekræfter at du ikke har modtaget varen, skal du skrive en mail til “info@billigkoste.dk” med følgende i emnefeltet “Fragtgaranti”. Har du betalt med kort, vil beløbet for fragten blive refunderet.